Kim jest doradca?

1Doradcą ds. leasingu jest osoba, której zadaniem jest pozyskiwanie klientów i pomaganie im w wyborze najkorzystniejszego leasingu spośród szerokiej gamy usług leasingowych dostępnych na polskim rynku. Dodatkowo, doradca współpracuje z przedsiębiorcami w zakresie doradztwa leasingowego i sprzedaży usług leasingowych. Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należą:

  • promocja i sprzedaż produktów firmy,
  • współpraca z dealerami, producentami oraz dostawcami zainteresowanymi leasingiem środków trwałych,
  • obsługa całości procesu leasingu wraz z działaniami po-sprzedażowymi.

Aby móc ubiegać się o zatrudnienie w zawodzie doradcy ds. leasingu powinno się mieć wykształcenie wyższe (czasem wystarczające okazać się może również wykształcenie średnie) oraz prawo jazdy kategorii B. Ponadto, kandydat powinien posiadać wiedzę z zakresu finansów przedsiębiorstw, prawa cywilnego, finansowego i handlowego oraz rynku leasingowego. Doradca powinien posiadać doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem oraz w sprzedaży produktów leasingowych. Wśród cech wymaganych na tym stanowisku znajdują się: komunikatywność, konsekwencja w działaniu i dążeniu do celu, odporność na stres, dyspozycyjność, gotowość do pracy w terenie, zdolności interpersonalne, miła aparycja i zaangażowanie.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *