w

Wnikliwa analiza

W coraz lepszym wypełnianiu swoich zawodowych obowiązków pomaga mi pewna metoda, którą wypracowałem sobie już jakiś czas temu i którą cały czas rozwijam, bo mimo swojej przydatności nie jest zupełnie bez wad. Metoda ta jest bardzo prosta i polega na tym, że każdego miesiąca, rozmawiając z klientami i podpisując z nimi umowy leasingowe notuję sobie najważniejsze obserwacje z każdego spotkania. Każdego klienta i każdy przypadek staram się opisać jak najdokładniej: określam czy dana osoba jest sympatyczna, jaki ma charakter, czym się zajmuje i co jest dla niej ważne. Obok tego zapisuję co podziałało na tego klienta i jakim sposobem udało mi się go namówić na zawarcie umowy leasingu, doradca ds. leasingu Bydgoszcz.

Pod koniec miesiąca dokładnie studiuję zanalizowane przypadki i wyciągam z tego wszystkiego wnioski. Do tej pory na mojej liście uzbierało się sporo nazwisk, które podzieliłem na określone grupy osobowości. Co ciekawe, okazuje się, że na osoby z jednej grupy działają zazwyczaj te same bodźce i sposoby przekonywania. Czasem zdarzają się wyjątki (co jest naturalne), jednak i tak jestem dumny, że moja metoda sprawdza się naprawdę nieźle.

Od kiedy zacząłem stosować wnikliwą obserwację i ocenę klientów moje wyniki sprzedażowe znacznie wzrosły. Nie był to drastyczny skok w ciągu jednego miesiąca, ale stopniowe zwiększanie się wyników sprzedaży. Na tym mi właśnie zależało!

Zostaw komentarz

Your email address will not be published.